iPLACER®: den fleksible RFID-modulen – innovativ. Umiddelbar. Oversiktlig.
iPLACER® er den nyeste utviklingen i RFID-porteføljen vår og sikrer maksimal effektivitet.
Den lille, praktiske, batteridrevne modulen med integrert leser og senderenhet kan monteres hvor som helst, og utfører automatisk nye bestillinger av C-parts på arbeidsplassen eller på produksjonslinjen for bedre oversikt over materialflyten.
RFID-teknologien benyttes derfor ikke bare som et bestillingssystem, men fungerer nå også som lagerstyringssystem.
Funksjoner og bruksformål
1. iPLACER® WP – et bestillingssystem for bruk direkte ved produksjonslinjen
Med denne løsningen installeres iPLACER® WP (Workplace) direkte ved arbeidsstasjonen. Ved å bruke RFID-merkene som er montert som standard på alle Würth W-KLT 2.0 bokser, utløses en bestilling så snart en tom kasse passerer stoppunktet. Boksene samles så i en større beholder og tømmes av en serviceansatt ved neste levering.
2. iPLACER® OP – et autonomt, uavhengig bestillingssystem
Takket være det kompakte designet er iPLACER OP (Order Point) mobilt og kan monteres hvor som helst, noe som gir høy fleksibilitet. Tomme bokser eller Kanban-kort som er utstyrt med et RFID-merke, flyttes forbi iPLACER -modulen og registreres på ordren. På denne måten kan modulen brukes hvor som helst der det er sannsynlig at behovet er – i produksjon, på arbeidsstasjonen eller som en del av andre interne prosesser.
3. iPLACER® FR – et etterfyllingssystem i gjennomløpsreolen
Samtidig som det fungerer som et bestillingssystem som sikrer automatisk dataoverføring, kan iPLACER FR (Flow Rack) nå også for første gang brukes for styring av lagernivåer. Ved å feste to iPLACER -moduler til en gjennomløpsreol – til og med eksisterende kundespesifikke reoler – kan varekvitterings- og forsendelsesprosesser, utsendinger og bestillinger registreres og ordrer utløses uten behov for manuelt arbeid. Dette gir kundene fullstendig oversikt over sine lagernivåer i produksjonen, samtidig som det er en intelligent tilnærming til etterfyllingsstyring. Krav kan rapporteres for hver reol og posisjon.
Fordeler:
- Ett system for bruk til en rekke bruksformål
- Automatisk ordreutløsning
- Tidlig gjenkjenning av etterspørselssvingninger
- Fleksible alternativer for montering – i produksjon, ved arbeidsstasjonen eller som del av monteringsprosesser
- Optimal plassutnyttelse; ingen ekstra plasskrav
- Sømløs integrasjon i det eksisterende systemlandskapet
- Autonomt, uavhengig system
- Trådløst system
- Kan brukes med alle kassestørrelser
- Rask installasjon uten endring av
- Enkle metoder for kartlegging av internlogistikkprosesser

Kontakt
Vi er der for deg!
Kontakt oss på T +47 61 11 49 00 eller på e-post på salg@wuerthindustri.no

Hjemmesider kan lagre eller kalle opp informasjoner i form av informasjonskapsler i nettleseren din. Det kan være anonyme statistiske data, informasjoner om deg, dine innstillinger eller apparatene du benytter, for å gi en personalisert web-opplevelse eller for at hjemmesiden skal fungere som du ønsker det.
Vi respekterer dine rettigheter angående vern av dataene dine. Derfor kan du avgjøre at du ikke aksepterer enkelte typer informasjonskapsler. Her finner du en oversikt og innstillingene til de informasjonskapslene vi benytter. Ved å kalle opp Datavernerklæring kan du til enhver tid endre disse innstillingene.
Når du lagrer bekrefter du at du har forstått og aksepterer de innstillingene som er oppgitt angående informasjonskapslene.
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG registrerer og behandler de personrelaterte dataene i formularet, slik at de kan bearbeide forespørselen din. Legg merke til markeringen av pliktfeltene i formularene. Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen av de dataene som er nødvendige er art. 6 avsn. 1 lit. b GDPR, for gjennomføring av kontraktstiltak før kontraktsundertegnelsen Bearbeidelsen av de dataene som du har gitt på frivillig basis skjer på grunnlag av art. 6 avsn. 1 lit. f GDPR. I henhold til dette er en bearbeidelse som er nødvendig for våre interesser tillatt. Våre interesser består i å ha kontakt med dere, kundene våre, forbedre vår rådgivningskvalitet og for at vi lettere skal kunne kontakte deg ved eventuelle spørsmål. De dataene som er registrert lagres hos oss i så lang tid som vi trenger for å behandle forespørselen din og så lenge det er nødvendig å holde kontakten med deg. Deretter slettes de.
Under Datavernerklæring finner du ytterligere informasjoner angående datavern, spesielt angående diner rettigheter når det gjelder informasjoner, rettelser, sletting, begrensning av bearbeidelsen og mulighet for klage. Datavernerklæring