Kanban-styring: Individuelle løsninger for optimal behandling

Bestilling i et Kanban-system initieres avhengig av etterspørsel med hensyn til deres industrisektor, behov og C-parts krav. Vi samarbeider med kundene våre om å blir enige om en leveringssyklus som passer deres behov og krav til logistikkløsning.
Kanban-teknologi – innovative og sikre.
Over halvparten av kundene våre bruker allerede standard RFID-baserte Kanban-systemer for å styre materialflyten. Monteringslinjene blir stadig mer fleksible, og digitalisering er nå nesten en selvfølge. Alle prosesser skal være "lean" og effektive, helt opp til helautomatisk forsyning av C-deler.
Vi har satset mye på RFID-baserte Kanban-systemer for produksjonsmateriell og utvikler kontinuerlig nye bruksformål knyttet til radiofrekvensidentifikasjon. Hjertet i denne teknologien er de integrerte transponderne som lagrer informasjon som type beholder, artikkelnummer, beskrivelse, fyllvolum og batch, og utløser om nødvendig en bestilling automatisk. Fra kunden overføres behov direkte til vårt kanban management system og videre til vårt sentral lager i Bad Mergentheim, Tyskland.
Fremtidens Kanban – intelligent og fremtidsrettet
RFID-konseptet blir stadig mer populært, siden industrikunder gjerne ønsker å ha en fullstendig oversikt over deres lagerbeholdning – en viktig suksessfaktor for effektive produksjonsprosesser. Dette er grunnen til at vi fokuserer på å videreutvikle denne teknologien videre, for eksempel mot industri 4.0. Lær mer om vårt RFID-etikett-system iDISPLAY her.

Kontakt
Vi er der for deg!
Kontakt oss på T +47 61 11 49 00 eller på e-post på salg@wuerthindustri.no

Hjemmesider kan lagre eller kalle opp informasjoner i form av informasjonskapsler i nettleseren din. Det kan være anonyme statistiske data, informasjoner om deg, dine innstillinger eller apparatene du benytter, for å gi en personalisert web-opplevelse eller for at hjemmesiden skal fungere som du ønsker det.
Vi respekterer dine rettigheter angående vern av dataene dine. Derfor kan du avgjøre at du ikke aksepterer enkelte typer informasjonskapsler. Her finner du en oversikt og innstillingene til de informasjonskapslene vi benytter. Ved å kalle opp Datavernerklæring kan du til enhver tid endre disse innstillingene.
Når du lagrer bekrefter du at du har forstått og aksepterer de innstillingene som er oppgitt angående informasjonskapslene.
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG registrerer og behandler de personrelaterte dataene i formularet, slik at de kan bearbeide forespørselen din. Legg merke til markeringen av pliktfeltene i formularene. Det rettslige grunnlaget for denne behandlingen av de dataene som er nødvendige er art. 6 avsn. 1 lit. b GDPR, for gjennomføring av kontraktstiltak før kontraktsundertegnelsen Bearbeidelsen av de dataene som du har gitt på frivillig basis skjer på grunnlag av art. 6 avsn. 1 lit. f GDPR. I henhold til dette er en bearbeidelse som er nødvendig for våre interesser tillatt. Våre interesser består i å ha kontakt med dere, kundene våre, forbedre vår rådgivningskvalitet og for at vi lettere skal kunne kontakte deg ved eventuelle spørsmål. De dataene som er registrert lagres hos oss i så lang tid som vi trenger for å behandle forespørselen din og så lenge det er nødvendig å holde kontakten med deg. Deretter slettes de.
Under Datavernerklæring finner du ytterligere informasjoner angående datavern, spesielt angående diner rettigheter når det gjelder informasjoner, rettelser, sletting, begrensning av bearbeidelsen og mulighet for klage. Datavernerklæring